Dün akşamdan beri Warmhaus kombim E41 hatası verip duruyor. Ne sıcak su geliyor ne de petekler ısınıyor. Resmen evde buz kestim, akşam duş alamadım. İnternetten biraz bakındım ama sensör arızası falan diyorlar, tam olarak ne yapmam gerektiği de belli değil. Servis çağırsam dünyanın parası gidecek, hem de ne zaman gelirler kim bilir. Bu durumla karşılaşan var mı aranızda, kendi başıma çözebileceğim bir şey olabilir mi, ne yapmalıyım?