Kombiden sabahtan beri sürekli garip bir vızıltı sesi geliyor. Sanki içeride kocaman bir arı varmış gibi durmadan vızıldıyor. İlk başta çok takmadım ama şimdi hiç kesilmiyor, evin içinde yankılanıyor resmen. Peteği açıp kapattım, su basıncına baktım, her şey normal görünüyor. Kombi çalışıyor, sıcak su da veriyor ama bu ses beni delirtmek üzere. Acaba büyük bir arıza mı, yoksa fan falan mı takıldı? Hiç başıma böyle bir şey gelmemişti, servisi çağırmadan önce bilen birileri var mı ne yapmam gerektiğini?