Arkadaşlar kombiden banyoya sıcak su gelene kadar çıldıracağım. Duşu açıyorum, bildiğin buz gibi su akıyor bir süre. Bayağı bekledikten sonra anca ısınıyor. Eskiden böyle değildi, düğmeye basar basmaz gelirdi sıcak su. Özellikle banyoda oluyor bu, mutfakta daha çabuk ısınıyor sanki. Hem su israfı oluyor hem de kışın bu soğuk suda beklemek iyice can sıkıcı olmaya başladı. Tesisatta mı sorun var, kombide mi anlamadım. Bu durumla karşılaşan var mı, ne yapmalıyım, bir ayarı falan mı var acaba?