Dün akşamdan beri yoğuşmalı kombiden şıpır şıpır su akıyor. Mutfakta kombinin altı resmen ıslanmış, altına leğen koydum ama hala damlatmaya devam ediyor. Bu yoğuşmalı kombilerde su akması normal kombiden daha tehlikeli olur mu acaba? Elektrikle falan bir sorun yaşar mıyız diye içim içimi yiyor, iyice panikledim. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı? Ne yapmam lazım, hemen elektrikleri mi kapatayım yoksa servis gelene kadar beklesem mi?