Arkadaşlar bir sorun var. Sabah kalktım kombi çalışmıyor, ev buz gibi. Bir baktım kombinin hemen yanındaki duvara monte bir kutu var, küçük böyle bir şey. Normalde hiç dikkatimi çekmezdi ama bugün sanki garip bir ses geliyor oradan, tık tık gibi. Hatta hafif bir ısınma da hissettim dokununca. Daha önce hiç fark etmemiştim ne işe yaradığını, şimdi de böyle olunca panikledim. Kombi de açılmıyor bu arada. Acaba bu kutu kombiyle mi alakalı, bozuldu da ondan mı çalışmıyor kombi? Başına böyle bir şey gelen oldu mu? Bu kutu tam olarak ne işe yarar ve şimdi ne yapmam lazım, servisi mi arayayım direkt?