Sabah kalktım, bir baktım kombinin basıncı fırlamış 3’ü geçmiş. Normalde 1.5 civarı dururdu, şimdi kırmızı bölgede. Bir de alttan hafif hafif su damlatmaya başladı, herhalde emniyet ventilinden atıyor. Çok korktum, patlar falan diye panikledim. Daha önce hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım, acaba ne oldu da böyle birden yükseldi anlamadım. Şu an ne yapacağımı bilemiyorum. Bu durumla karşılaşan var mı aranızda? Kendi başıma düşürebilir miyim basıncı, yoksa hemen servis mi çağırmalıyım? Acil yardım lütfen!