Eve geldim ve kombinin yanından geçerken fark ettim ki bayağı sıcak. Dış kasası, yani dokunduğum yerler falan bariz ılık hatta sıcak gibi. Eskiden bu kadar ısındığını hatırlamıyorum, normalde bu kadar sıcak olmazdı sanki. Petekler ısınıyor, sıcak su da geliyor ama kombinin kendisinin bu kadar ısınması içime kurt düşürdü. İçinde bir sıkışma falan mı var acaba? Yoksa sürekli çalıştığı için mi böyle, ben mi pimpirikleniyorum? Bu durumla karşılaşan var mı, ne yapmalıyım? Biraz endişelenmeye başladım açıkçası.