Sabah uyandım, kombi çalışmıyor. Ekranında ‘düşük basınç’ gibi bir uyarı vardı. Su doldurma vanasından biraz su ekledim, basınç yükseldi ama petekler ısınmıyor, bir de içinden tıkırtılar geliyor. Sanki hava var içinde hala. Komşum genleşme tankına hava basmak gerekir falan dedi ama kombinin neresinde bu genleşme tankı, nereden hava basılır, hiç bilmiyorum. Daha önce böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Ne yapmam lazım, servis çağırmadan halledebilir miyim?