Dünden beri bizim kombi ‘AP’ diye bir hata kodu verip duruyor, ne sıcak su akıyor ne de petekler ısınıyor. Reset tuşuna da bastım, sigortasını da indirip kaldırdım ama nafile, tık yok. Ev buz gibi oldu, kış ortasında kombisiz kaldık. Bu ‘AP’ arızası ne anlama geliyor, başına böyle bir şey gelen var mı? Kendi kendime çözebileceğim bir durum mudur yoksa direkt servisi mi çağırmalıyım?