Akşam eve geldim, hava buz gibi, petekleri açtım ama tık yok. Baktım kombinin basıncı dipte. İçimden dedim “hadi şuna biraz su basayım da çalışsın”. Musluğu açtım ama ne mümkün, ibre yerinden bile oynamıyor. Sanki kombi suyu almıyor, peteklere su gitmiyor. Kaç kez denedim, elim kolum bağlandı resmen. Ev buz kesti, çoluk çocuk donuyoruz. Bu durumla karşılaşan var mı, ne yapmalıyım?
O doldurma musluğunun yakınında başka bir vana daha oluyor bazen, o kapalı kalmış olabilir, bir kontrol et. Eğer değilse, büyük ihtimalle kombinin su alma mekanizmasında bir sorun var, hiç vakit kaybetmeden yetkili servisi çağırın.
Bende de olmuştu, doldurma musluğu arızalı çıkmıştı. Kendin uğraşma, tesisata zarar verebilirsin; en iyisi hemen bir yetkili servisi çağırmak.
Su basma musluğunu açtığında ibre hiç kıpırdamıyorsa, kombinin su giriş hattında bir tıkanıklık ya da vana arızası olabilir. Kış günü bu durumda servis çağırmaktan başka çaren yok.
Kombinin şebeke su giriş filtresi tıkanmış olabilir, bende de aynı sorun yaşanmıştı. Usta gelip temizleyince kombi suyu almaya başlamıştı.