Arkadaşlar evin içi bir türlü ısınmıyor. Kombinin derecesini kaç yapmam gerektiğini şaşırdım artık. Dün 50’de çalıştırdım, ev hala buz gibi. Bugün 60’a çektim, bu sefer de fatura uçar diye korkmaya başladım. Sanki kombi sürekli çalışıyor ama radyatörler yeterince sıcak değilmiş gibi hissediyorum. Hava iyice soğudu, çocuk da var evde, üşümesinler diye içim içimi yiyor. Hem ısınmıyoruz hem de fatura endişesi başladı. Tecrübeli olanlar, kombinin derecesini tam olarak kaçta kullanmalıyım? Ya da başka bir ayarı mı var benim kaçırdığım? Bu durumla karşılaşan, evini ekonomik ve verimli ısıtan var mı? Ne yapmalıyım, bir akıl verin lütfen!