Ev buz gibi oluyor, bir haftadır uğraşıyorum kombiyle. Derecesini kaç yapsam da evin içindeki o istediğim sıcaklığı yakalayamıyorum. Eskiden 50-55’te bile gayet güzel ısınırdık, şimdi 60’a çıkarıyorum, fatura da artıyor ama gene tam istediğim gibi olmuyor. Sanki kombi boşa çalışıyor gibi geliyor. Acaba benim kombi ayarı mı yanlış, bu kombilerin ideal bir ayarı olur mu? Böyle bir sorun yaşayan veya ideal ayarı bilen var mı, ne yapmalıyım?
Su basıncını kontrol ettin mi? Düşük basınç böyle ısıtmama yapar, bende de aynısı oldu, basıncı ayarlayınca düzelmişti.
Bende de aynısı oldu, kombi derecesini ne kadar yükseltsem de ev bir türlü ısınmıyordu. Peteklerin havasını kontrol etmeyi denedim, düzelmedi; sonra petek temizliği yaptırdım, işte o zaman eski performansına döndü. Bence önce peteklere bir baktır.
Bende de aynısı oldu, kombiyi yükselttiğim halde eskisi gibi ısınmıyordu ev. Peteklerin içi tortu yapmış, temizlik yaptırınca düzeldi. Bir de su basıncına baktır derim.
Kombinin su basıncını kontrol ettin mi? Bende de benzer bir durum olmuştu, basınç düşünce petekler ısıtmıyordu. Ayarlayınca sorun çözülmüştü, bir bak istersen.