Şimdi benim kombiyle ilgili bir derdim var, kafam iyice karıştı. Bu kombinin ideal ısı ayarı kaç derecede olmalı bir türlü çözemedim. Evde sürekli bir soğukluk ya da tam tersi bir sıcaklık durumu var, odadan odaya bile fark ediyor sanki. Hem faturalar da canımı sıkmaya başladı, boşa mı yakıyorum diye düşünüyorum. Kimi 45-50 arası tut diyor, kimi 60’tan aşağı inme diyor. Benim ev eski, ısı yalıtımı da çok iyi değil, petekler de sanki tam ısıtmıyor gibi geliyor bazen. Bu durum ayarı tutturmamı zorlaştırıyor mu acaba? Bu durumla karşılaşan, ideal ayarı bulmuş veya bu konuda bilgisi olan var mı? En verimli ve doğru ayar kaç derecede olmalı, nelere dikkat etmeliyim? Bir el atın, çıldırmak üzereyim.